Najnowszy film Janga Kun-jae, przyjęty z zainteresowaniem na festiwalach w Busan, Rotterdamie czy Hongkongu, porównywany jest do Przed wschodem słońca Richarda Linklatera. Podobnie jak wcześniejsze filmy tego cenionego koreańskiego twórcy, Letnia fantazja ma w sobie oczarowującą widza nostalgię i lekkość. Na fabułę składają się dwie uzupełniające się części. Pierwsza, zbudowana z monochromatycznych kadrów, opowiada o koreańskim reżyserze odwiedzającym japońską wioskę Gojo w towarzystwie swojej asystentki. W drugiej, nakręconej w kolorze, powracają te same postaci, choć mają inne role – tym razem fabuła stanowi rodzaj fantazyjnej wariacji na temat tego, co mogłoby im się przytrafić.
Urodzony w 1977 roku reżyser, scenarzysta i wykładowca reżyserii na Uniwersytecie Yong In, od kilku lat wyrastający na jednego z najbardziej obiecujących koreańskich twórców. Studiował reżyserię w koreańskiej Akademii Sztuki Filmowej oraz reżyserię i produkcję na Uniwersytecie Chung-Ang. Już jego debiut Eighteen (2009) przyniósł autorowi uznanie, którego dowodem była Dragons and Tigers Award na festiwalu w Vancouver i Nuovo Cinema Award na festiwalu w Pesaro. W 2011 roku założył własną firmę producencką Mocushura, gdzie zrealizował swój kolejny film, Bezsenną noc (2012), nagrodzoną m.in. na festiwalach w Edynburgu i Jeonju.
2009 Hwioribaram / Eighteen
2012 Bezsenna noc /Jam-mot deun-eun bam / Sleepless Night
2014 Letnia fantazja / Han yeoreumui pantajia / A Midsummer’s Fantasia