Gi-hong pracuje w wykończeniówce jako stolarz, żyje od kontraktu do kontraktu. Mieszka w dużym, pustym domu na przedmieściach, przyjaźniąc się z właścicielem i jego żoną. Pewnego dnia wspólnie odkrywają, że samochód Gi-honga ma dziwne wgniecenie w dachu. Prywatne śledztwo, które przeprowadza bohater, ma na celu ustalenie, co się stało. Rozwiązanie zagadki wprowadzi do opowieści kolejną postać, która zachwieje posadami życia Gi-honga i jego otoczenia.
Lee snuje swoją opowieść niespiesznie. Z precyzją skupia się na niezręczności codziennych międzyludzkich interakcji. Robi to w sposób tak zaskakujący i zabawny, że mimo widocznej inspiracji Płomieniami Lee Chang-donga, Pieczeniarz pozostaje oryginalnym i pełnym świeżości głosem koreańskiego kina niezależnego. Dojrzały debiut Lee otrzymał dwie nagrody na festiwalu w Busan, dając nadzieję, że reżyser szybko ponownie wejdzie na plan filmowy.
Gi-hong works as a construction carpenter. He lives from contract to contract, inhabiting a big, mostly empty house in the suburbs, and befriending its owner and his wife. One day, the three of them discover a strange dent in the roof of Gi-hong's car. Gi-hong launches a private investigation to get to the bottom of the case. The answer to the mystery introduces a new character that will shake the foundations of the lives of Gi-hong and those around him.
Lee unravels his story unhurriedly, masterfully focusing on the awkwardness of daily human interactions in a way so funny and surprising that despite the visible inspiration with Lee Chang-dong's Burning, A Wild Roomer remains a fresh and original voice of Korean independent cinema. Lee's mature debut received two awards at the Busan IFF, fueling the hopes of the director's prompt return to the film set.