Pełnometrażowy debiut dokumentalny Michała Szcześniaka, reżysera Fisheye (20. NH). Historia nieoczekiwanej zmiany w relacji, kiedy przymusowy dystans w czasie pandemii paradoksalnie daje szansę na zbudowanie więzi. Mariusz i Monika są sąsiadami, a ich znajomość rozpoczęła się od burzliwego konfliktu. Muzyk znany był z hucznych imprez i organizowania głośnych jam session do białego rana. Dla kobiety z czwartego piętra nieprzespane noce stają się torturą, a niechęć wobec uciążliwego sąsiada z każdą kolejną domówką przybiera na sile. Wszystko niespodziewanie zmienia się, kiedy parę połączy utrata wspólnego znajomego oraz wielkie marzenie – budowa kliniki rehabilitacyjnej dla dzieci z niepełnosprawnościami. Tylko czy relacja oparta na wybuchowych temperamentach i wiecznych kłótniach może przetrwać? Oraz czy powrót męża Moniki z Londynu wpłynie na jej przyszłość i kontakty z Mariuszem? W myśl powiedzenia: czy w tej sytuacji troje to już tłum?
[Źródło: Piotr Szczyszyk, MFF Nowe Horyzonty]
Urodził się w 1982 roku wWarszawie. Reżyser, dziennikarz. Student socjologii na Wydziale Ekonomicznym SGGW, studiował także grafikę i ilustrację w Warszawie. Uczestniczył w kursie dokumentalnym w Szkole Filmowej Andrzeja Wajdy.
2007 Łódka / A Boat (short)
2011 Saszka, Saszka / Sashka, Sashka(short, doc.)